Гарантійне обслуговування

Гарантія розповсюджується на усі прилади, які були придабані в магазині Smart Center. Це відноситься до iPhone, iPad, MacBook, іншої продукції, яка була придбана у вказаному магазині. З моменту придбання приладу гарантія діє до 12 місяців за умовою, якщо усі поля талону були заповнені. Якщо комплектуюча деталь вийшла з ладу — гарантія все одно розповсюджується.

Заміна відбувається одноразова. Гарантія на деякі прилади та їх комплектуючі може складати до 3 місяців, про що магазин може повідомити покупця.

Відновлення пристрою відбувається протягом чотирнадцяти робочих днів. Обчислення днів відбувається з моменту здачі пристрою у магазин або за індивідуальними умовами обох сторін (Ст. 8 ч. 9 Закону України «Про захист прав споживачів» від 12.05.1991 у редакції від 09.02.2021, за винятком форс-мажорних обставин (обставин непереборної сили), що можуть вплинути на магазин та унеможливити ним виконання своїх обов’язків.

Покупець при зверненні за гарантійним талоном повинен надати прилад, що вийшов з ладу (при цьому не потрібно надавати комплектні товари).

Магазин — у разі втрати особистих даних покупця — не несе відповідальності за збереження чи втрату особистих даних покупця.

Умови гарантії розповсюджуються на усі недоліки, виявлені під час есплуатації у період дії гарантійного терміну та при висвкову, що недоліки виникли не через покупця.

У період повної заміни приладу на точно такий же товар іншої марки, моделі, артикулу, модифікації належної якості перерахунок вартості приладу не відбувається.


Умови гарантійного обслуговування:

Магазин гарантує належну роботу приладів (включно с застосуванням и використанням).

Умови гарантії вказують на те, що магазин зобов'язаний безкоштовно відремонтувати пристрій, що вийшов з ладу, та на який розповсюджується гарантійний талон. Якщо ремонт провести не вдається, тоді магазин зобов’язаний замінити деталі. В такому разі безкоштовне обслуговування розповсюджується на ті товари й недоліки, які були викликані заводським браком. Гарантія не розповсюджується у разі, якщо пристрій вийшов з ладу з вини покупця.

Гарантійне обслуговування можливо при дотриманні наступних правил:

  • Покупець до звернення в магазин повинен переконатися в цілісності упаковки і наявності всієї комплектації на момент придбання товару.
  • Покупець має право використовувати всі умови гарантійного талона і термінів, зазначених вище або індивідуальних термінів, які були обговорені між покупцем і магазином. Для обслуговування необхідно мати заповнений гарантійний талон, де вказується така інформація, як: найменування приладу, серійний номер (IMEI), дата продажу, гарантійний термін, підписи покупця і продавця.

Гарантія на товар не розповсюджується, якщо:

  • Серійний номер товару (IMEI) і серійний номер, вказаний в талоні, не відповідають один одному.
  • Гарантійного талону немає або в ньому виявлені сторонні виправлення строк та/або відсутні підписи та печатки відповідно до правил обслуговування.
  • Прилад містить механічні або інші пошкодження.
  • Прилад експлуатувався не по інструкції або покупець порушив будь-які з правил користування, вказані в інструкції до приладу.
  • Прилад одержав ушкодження через те, що був неправильно включений з урахуванням рекомендацій по напрузі електромережі.
  • Прилад має сліди стороннього втручання, спроби власноручного ремонтування або ремонтування за допомогою не пов'язаного зі Smart Center сервісу.
  • Прилад одержав пошкодження через виявлені всередині нього невластиві предмети — рідина, запилення тощо.
  • Прилад включає в себе пошкодження викликані використанням не відповідних аксесуарів і додаткових пристроїв.
  • Прилад вийшов з ладу через неправильне поводження з його програмною або операційною системою.
  • Гарантійний талон прострочений.


Обмін та повернення приладу

Покупець може провести обмін придбаної техніки з урахуванням всіх вищезазначених правил на нову. Обмін проводиться у того ж продавця, де покупец отримав гарантію і інші документи. У разі повернення або обміну з причин: не сподобався колір, габарити не підійшли, вирішили, що зараз ця покупка не потрібна тощо. В цьому разі покупець повинен повернути товар у період двох неділь після придбання (день придбання не враховується).

Відповідно до абзацу 3 частини 1 статті 9 Закону України «Про захист прав споживачів» від 12.05.1991 у редакції від 09.02.2021 – покупец може зробити обмін у разі, якщо повністю зберіг товарний вигляд приладу, пломби, ярлики, розрахунковий документ, виданий магазином (також можна використати відтворення розрахунку на дисплеї розрахункових операцій). Крім того є можливість використати QR-код, завдяки якому споживач може провести зчитування для ідентифікації розрахункового документу. Також розрахунковий документ можна надіслати у вигляді електронного чеку через e-mail або абонентський номер телефону.

Відповідно до частини 2 статті 8 Закону України «Про захист прав споживачів» від 12.05.1991 у редакції від 09.02.2021 — задоволення потреб споживача з обмуну та повернення приладу здійснюються за згодою магазину, де прилад придбали. Якщо товар застосували чи використали, то покупец та магазин можуть домовитися на індивідуальній основі щодо питаннь з поверненню або обміну приладу.

Згідно з частиною 2 статті 9 Закону України «Про захист прав споживачів» від 12.05.1991 у редакції від 09.02.2021 — в разі, коли на складі не залишилося більше аналогічних товарів, то покупец може вибрати інший пристрій з відповідним перерахуванням вартості. Або ж покупець може просто повернути товар і отримати гроші назад в своє розпорядження. Покупець може отримати аналогічний товар, як тільки він з'явитися в продажу. Продавець зобов’язаний повідомити про надходження очікуваного споживачем товару.

Відповідно до частини 3 статті 9 Закону України «Про захист прав споживачів» від 12.05.1991 у редакції від 09.02.2021, якщо споживач вирішив розірвати договір і повернути гроші, то вони повертаються продавцем у розмірі, який було зафіксовано на момент продажу товару. При цьому гроші повертаються споживачу в день розірвання договору. Якщо магазин не може видати усю суму в день розірвання, тоді дві сторони можуть домовитися на індивідуальній основі (магазин не може затримати суму більше, ніж на 7 днів).

Увага!

Обмін або повернення товару неможливо зробити, якщо:

  • Прилад активувався, через що втратив товарний вигляд.
  • Користувач пошкодив прилад.
  • Прилад має не укомплектований стан.
  • Упаковка або маркування пошкоджені.
  • Прилад встигли прошити на нову систему.
  • На приладі виявлені сторонні встановлені додатки.
  • На приладі зберігається контент покупця (фото, музика, відео тощо).
  • З приладу телефонували і про це збереглася інформація.
  • З приладу виходили у мережу і про це збереглася інформація.


Гарантія на ремонт у ремонтній майстерні Smart Center

Гарантія на ремонт у ремонтній майстерні Smart Center на відремонтовані пристрої — до 3-х років.